Jump to content


looking for platoon mates

Platoon

  • Please log in to reply
4 replies to this topic

Getachubbie #1 Posted May 17 2018 - 06:12

    Private

  • -Players-
  • 160 battles
  • 2
  • Member since:
    05-04-2018
looking for some people to squad up with i mostly play tier 8 still learning the game message me or invite me if u wanna play. Getachubbie

JakeTheMystic #2 Posted May 17 2018 - 06:22

    Captain

  • Players
  • 21282 battles
  • 1,256
  • [F0CUS] F0CUS
  • Member since:
    12-30-2011


RC_1140 #3 Posted May 17 2018 - 06:28

    Captain

  • Players
  • 58545 battles
  • 1,951
  • [-NHL-] -NHL-
  • Member since:
    06-13-2013

I highly recommend to look at some guides and play a lot of frontlines/strongholds. Make sure you learn how camo mechanics work.

 

I guess I could platoon occasionally but when I'm on I may be platooned already and my schedule is not very consistent. Also I suck at teaching so at best you can just watch what I do. And I would suggest staying at tier 4-6 for a while.

 

(I'm assuming this is legit and not a reroll/troll).


Edited by RC_1140, May 17 2018 - 06:34.


Getachubbie #4 Posted May 17 2018 - 06:38

    Private

  • -Players-
  • 160 battles
  • 2
  • Member since:
    05-04-2018

no im not a troll been playing for a little while now kinda learning as i go just looking for some fun people to play with 

 

not looking for a teacher either just want people to know what theyre getting into lol


Edited by Getachubbie, May 17 2018 - 06:39.


LordPrototype464 #5 Posted May 17 2018 - 12:10

    Corporal

  • -Players-
  • 6138 battles
  • 50
  • [7F] 7F
  • Member since:
    11-30-2015
I don't understand how people could troll with a new account, but yeah I'll add you. I'm in need of platoon mates myself, this game gets boring and frustrating without them.





Also tagged with Platoon

1 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users