Jump to content


Fed 2019 Scavenger Hunt thread

One thread to bring them all

  • Please log in to reply
713 replies to this topic

AudDog_56 #701 Posted Mar 11 2019 - 01:51

    Sergeant

  • -Players-
  • 9845 battles
  • 184
  • [GST] GST
  • Member since:
    07-01-2014
I know I was late entering the first Feb. code, but my scavenger hunt worked perfectly, ending on the 29th top ten finish. I wonder if some of the problems others are having is because they entered some codes from the forum page and some in game, from the store page. I know I kept a dated list if every code by my laptop. Even when i entered GA Johnie's code on the forum, I entered it again when I logged in game just to be sure. It accepted and confirmed again every time in game. Sometimes when I was not sure if I entered a previous code in game, I just started entering the codes up my paper list until the were not accepted any more. This makes me think it is probable some player with multiple accounts split codes up between their forum and main game accounts. I also see several players saying they entered the 4 January codes and are mad because WG answered their ticket with the record showing 4 Jan..CC codes and 20 whatever Feb.codes but they are still thinking "that's 30 codes where is my prize"' Sorry two different contests, you already got your January rewards.

Samelde #702 Posted Mar 11 2019 - 03:19

    Sergeant

  • Players
  • 31914 battles
  • 119
  • Member since:
    03-25-2012
Got to 15, then ran out. Bummed out cuz my Dad died and I had to deal with all that for a week or so.

TommyBuns #703 Posted Mar 11 2019 - 03:52

    First lieutenant

  • -Players-
  • 16170 battles
  • 804
  • Member since:
    12-31-2017
What about the codes that were released late, and therefor were not redeemable within the 48 hour allotted time? I.E. the codes were only valid for 36 hours or less? I know I had a couple of these, and there are time stamped forum posts to prove it.

MakersMike #704 Posted Mar 11 2019 - 04:28

    Staff sergeant

  • -Players-
  • 2970 battles
  • 273
  • Member since:
    12-12-2017

View PostTommyBuns, on Mar 10 2019 - 18:52, said:

What about the codes that were released late, and therefor were not redeemable within the 48 hour allotted time? I.E. the codes were only valid for 36 hours or less? I know I had a couple of these, and there are time stamped forum posts to prove it.

 

They talked about that, and they did invoices for all of the players to show those codes as redeemed.   It was the 3rd and the 14th of February.  When Wargaming answered my ticket, they listed every day that I show a code being posted.  Both the 3rd and the 14th were indeed counted for me.  

 

 



largeelvis #705 Posted Mar 11 2019 - 06:42

    First lieutenant

  • -Players-
  • 18920 battles
  • 686
  • Member since:
    02-03-2017

Block Quote

 Both the 3rd and the 14th were indeed counted for me.

 

So they had 2 codes posted late, and 2 that weren't given?



MR_Wily_Sly____ #706 Posted Mar 11 2019 - 15:17

    Private

  • -Players-
  • 3629 battles
  • 9
  • [C_K] C_K
  • Member since:
    04-27-2017
Of course the computer I play WOT on dies right before Friday. :arta: 

Augerr #707 Posted Mar 11 2019 - 19:29

    Corporal

  • -Players-
  • 20319 battles
  • 69
  • [SCYWG] SCYWG
  • Member since:
    01-13-2016
Ok, I put in a ticket, let's see what happens.

Bonfor #708 Posted Mar 11 2019 - 21:14

    Sergeant

  • -Players-
  • 463 battles
  • 136
  • Member since:
    07-09-2013
From other threads, sounds like there were a number of cases where those entering codes every day didn't get credit for all of them, falling 4-5 short, as if the code didn't "register" with the server at the time it was entered...maybe poor connection at the time or WG having server hiccups.  Would have been nice if they had given out more than a couple mulligans given the issues that always seem to occur over the internet...maybe only required 21 out of 28 codes entered to get to the highest reward level, especially since no one was able to get a running count of their own progress from WG to double-check that they were going in correctly.

Augerr #709 Posted Mar 11 2019 - 22:54

    Corporal

  • -Players-
  • 20319 battles
  • 69
  • [SCYWG] SCYWG
  • Member since:
    01-13-2016

View PostAugerr, on Mar 11 2019 - 19:29, said:

Ok, I put in a ticket, let's see what happens.

 

As i suspected, they basically said, sucks to be you. Ok they phrased it much nicer, but the result is the same.

largeelvis #710 Posted Mar 12 2019 - 01:14

    First lieutenant

  • -Players-
  • 18920 battles
  • 686
  • Member since:
    02-03-2017
I didn't miss a code posted on this thread, and they said I missed 4. Something is wrong in wargaming land.

US_Navy_CG58 #711 Posted Mar 12 2019 - 02:56

    Corporal

  • -Players-
  • 3321 battles
  • 31
  • Member since:
    07-11-2018
Lots of editing and deleting of posts in this thread with no trace.

Tao_Te_Tomato #712 Posted Mar 12 2019 - 03:10

    First lieutenant

  • -Players-
  • 25724 battles
  • 814
  • [TER] TER
  • Member since:
    02-28-2016

Hard to say - seems like GAJohnnie's work - and Domo's - came out well for a lot of folks.  I'd reiterate my thanks to them.

 

But ... <redacted> does happen in the world, unfortunately.

 

I would agree that some way to know that "running tally" would have been a good thing for folks.



crasta #713 Posted Mar 12 2019 - 13:18

    Sergeant

  • -Players-
  • 6980 battles
  • 136
  • Member since:
    05-22-2015

View PostSamelde, on Mar 11 2019 - 03:19, said:

Got to 15, then ran out. Bummed out cuz my Dad died and I had to deal with all that for a week or so.

 

Very sorry about that buddy.

commander42 #714 Posted Mar 12 2019 - 21:19

    Major

  • Players
  • 26263 battles
  • 5,185
  • [T-R-P] T-R-P
  • Member since:
    07-08-2013

support must be using formed replies.... I sent a ticket in, they replied and said I used up all my tokens, I asked which ones I missed and they send nearly the same reply as they sent to my first message in the ticket.

their first reply: Greetings commander42, 

Thank you for contacting Wargaming support. 

I can see that you have an inquiry on your redeem codes for the the scavenger hunt mission, let me help you on your inquiry. 

Please take note that you can only complete the mission equal to the number of times you have redeemed for the scavenger hunt mission. Checking your logs, you have consumed all your 27 mission tokens for the scavenger hunt including the 2 extra tokens as a courtesy due to technical issues with the event.  

I hope this clarify your inquiry.

Should you have any additional inquiry please refer to this link:
https://na.wargaming.net/support/en/

See you in the battlefield commander!

their second reply: Greetings commander42, 

Thank you for getting back on us. 

Please know that you have consumed all your 27 mission tokens for the scavenger hunt including the 2 extra tokens as a courtesy due to technical issues with the event.  Please be reminded that you can only complete the mission equal to the number of times you have redeemed codes for the scavenger hunt mission.

You can visit our forum post for the complete information on Scavenger Hunt

Should you have any additional inquiry please refer to this link:
https://na.wargaming.net/support/en/

See you in the battlefield commander!






1 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users