Jump to content

Tournaments

Tournaments Torneios wot criticas sobre os torneios críticas

• Please log in to reply
5 replies to this topic

FF_MELONI #1 Posted Jun 10 2019 - 13:10

Private

• -Players-
  • 68600 battles
  • 8
  • [-OFF-] -OFF-

If the technological tree has tier 1 to 10, because wargaming has only been playing tournaments from tier 6. It despises new players who enter the game and do not have tier 8, 9, 10 mainly to participate in the tournaments. I even took a year playing every day to get to my first tier 10. This is a policy that discourages new players who are unable to participate and the old ones like me who does not see sense in increasing the skills aiming to have a good tank for the tournament dispute. With this policy, the game needs to be completing the game with bots because who will be interested to play with low tier that has no tournament. I am very fond of playing tournaments with my Tier 1, 2, 3, 4 and 5 tanks. Tournament players should also play in the games that have recently entered and have few tanks. I find this absurd.

Edited by FF_MELONI, Jun 10 2019 - 13:12.

FF_MELONI #2 Posted Jun 10 2019 - 13:11

Private

• -Players-
  • 68600 battles
  • 8
  • [-OFF-] -OFF-
Se a árvore tecnologica tem tier de 1 a 10, porque a wargaming só tem feito torneios a a partir do tier 6. Ela despreza os novos jogadores que entram no jogo e nao possuem principalmente tier  8, 9 , 10 para participarem dos torneios. Eu mesmo levei um ano jogando todos os dias para chegar ao meu primeiro tier 10. Esta é  uma política que desestimula os novos jogadores que ficam impossibilitados de participarem e dos antigos como eu que não vê sentido em aumentar as skills visando ter um bom tanque para a disputa de torneios. Com esta política, o jogo precisa ficar completando o jogo com bots pois a quem vai interessar ficar jogando com tier baixo que não tem torneio. Sinto muitas saudades de jogar torneios com meus tanques de tier 1, 2, 3, 4 e 5. Os responsáveis pela formação dos torneios de deveriam prestigiar também os jogares que entraram há pouco tempo e possuem poucos tanques. Acho isto um absurdo.

Edited by FF_MELONI, Jun 10 2019 - 13:13.

BigDollarBillz #3 Posted Jun 10 2019 - 14:31

Major

• Players
  • 38772 battles
  • 4,447
  • [SBW] SBW
So basically you just want to play low tier tournaments and club on the new players, while earning some gold. It doesn't take long at all to get to tier 6. I think the tournaments are set up like they should be.

GenPanzer #4 Posted Jun 10 2019 - 14:37

Major

• Players
  • 44819 battles
  • 3,729
  • [EFFIT] EFFIT

"I even took a year playing every day to get to my first tier 10."

This is what WG wants.

ravazi #5 Posted Jul 28 2019 - 01:11

Corporal

• -Players-
  • 17165 battles
  • 13
  • [IA-BR] IA-BR

View PostBigDollarBillz, on Jun 10 2019 - 14:31, said:

So basically you just want to play low tier tournaments and club on the new players, while earning some gold. It doesn't take long at all to get to tier 6. I think the tournaments are set up like they should be.

Isso não faz sentido, até por que a maioria dos que jogam torneio, são jogadores mais experientes, eu mesmo demorei quase ano pra descobrir os torneios, o fato de ser níveis mais baixos não tem nada a ver com jogar somente com jogadores inexperientes, mas dá a oportunidade a eles de poderem ter a chance de ganhar gold também., 

ravazi #6 Posted Jul 28 2019 - 09:45

Corporal

• -Players-
  • 17165 battles
  • 13
  • [IA-BR] IA-BR

View PostFF_MELONI, on Jun 10 2019 - 13:10, said:

If the technological tree has tier 1 to 10, because wargaming has only been playing tournaments from tier 6. It despises new players who enter the game and do not have tier 8, 9, 10 mainly to participate in the tournaments. I even took a year playing every day to get to my first tier 10. This is a policy that discourages new players who are unable to participate and the old ones like me who does not see sense in increasing the skills aiming to have a good tank for the tournament dispute. With this policy, the game needs to be completing the game with bots because who will be interested to play with low tier that has no tournament. I am very fond of playing tournaments with my Tier 1, 2, 3, 4 and 5 tanks. Tournament players should also play in the games that have recently entered and have few tanks. I find this absurd.

Concordo contigo MELONI, já estava indignado pela falta de torneios de níveis baixos, agora que só estão fazendo de níveis de 8 a 10, estou mais decepcionado com o jogo ainda. Sem contar que as premiações diminuíram, há uma incoerência nas premiações de 2º e 3º lugar, os horários durante a semana (dias úteis) das 22h eram muito bons e foram tirados e claro, os torneios no servidor sul americano (SA) que pararam de realizar, nos obrigando a jogar torneios em um servidor com um ping bem mais alto, estando sempre em desvantagem em relação aos norte americanos. Acredito que torneios no SA mesmo que em menor quantidade, deveriam ser feitos, ao menos duas vezes na semana.

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users